Thursday, January 20, 2011

^_^

ape la title aku 2 cam 2 kan.. hehe.. bse la xde idea.. harhar...ouchh,, butterflies in my stomach~ cuak gile nk tunggu result MRSM.. penat aku tunggu... dari tadi kje aku asyik menaip no ic je.. asyik2 klua "permohonan 960101086412 tidak berjaye".. muak da aku pndang ayat nie.. smpai da hafal da ha...smbil aku tnggu result 2,, mule la aku on9 fb... sempat la aku khatam sume album ladysm... pastu,, bukak pulak youtube.. mcm2 da aku slongkar.. habis sume video najwa latif aku tengok.. huhu... ayu yg rekemen aku tgk video dye.. best la jugakk.. sore dye sdp.. hehe.. eh,, jap... ape aku nie.. lari topik plak.. dah tu,, nk updte blog,, xde cite so aku just tuka lagu je.. pnt da tnggu.. perut pulak da berbunyi2.. haisshh.. mcm2... ladysm sume da offline.. boring~ time 2 da kul 2 stgh da.. skali ttbe tngn aku nie mnggtal lak nk pegi bukak balik mrsm 2..





Tahniah. Anda telah ditempatkan ke MRSM Gemencheh. Anda perlu mendaftarkan diri di MRSM berkenaan pada 07/02/2011 .
Sila klik bagi mendapatkan perkara berikut untuk dibawa semasa pendaftaran:




hah.. laen pulak yg klua..huhu.. akhirnye,, laen jugak ayt ea... terkjut gak bace.. sbb x expect lngsng dpt gemencheh.. hehe.. alhamdulillah la..... dpt jgk aku klua dari uress + 4 utarid yg sesak 2.. hehe... abis sume ladysm aku kejut kan pg2 bute.. sory korangg~ mama kate pegi je la.. dekat.. senang nk pegi in case papehal.. 






sume ladysm da sekolah laen2 tempat... rindu la korang nnti... xpe.. sbtu nnti kte klua taw... ok la korang.. da pkul 3 stgh pg da ha... mlut nie pon x abis2 da mnguap.. nk g tdo da... 

bubye  ^_^



1 comment: